neděle 13. května 2012

L. J. Smith

Tajný kruh - zasvěcení 


Kniha: Tajný kruh - zasvědcení
Autor: L.J. Smith
Počet stran: 232
Nakladatelství: Albatros Cooboo



Obsahuje spoilery!

První díl trilogie od autorky populárních upířích deníků. Šestnáctiletá Cassie se se svou mamkou přestěhovala z prosluněné Kalifornie k babičce do New Salemu v Nové Anglii, kde na ni číhá spousta překvapení a tajemna.
Cassie zde začne žít nový život. Začne chodit na střední školu, kde zažívá hotové peklo. Skupinka teenagerů totiž Už dlouhou dobu terorizuje její novou školu. Ale najednou jako by se vše obrátilo k lepšímu… Dívka jménem Diana se jí ujme a stanou se z nich nejlepší kamarádky. Jednou v noci  ta samá skupina teenagerů přijme Cassie do tzv. Tajného kruhu a ona pomalu začíná zjišťovat, kdo opravdu je. Cassie je totiž čarodějka a stejně jako její nový přátelé má schopnost ovládat mocnosti Země.
Cassie


Cassie má spoustu starostí a ke všemu je zamilovaná do záhadného kluka, kterého před pár měsíci viděla na pláži v Cape Cod a kterému zachránila život… Cassie na něj stále myslí, ale netuší, že Adam, tak se jmenuje, je Dianin přítel. I přes to, že se Cassie zařekla, že Adama pustí z hlavy se vše začne komplikovat a Cassie nevý jak z toho ven....... 



Můj dojem
Z knihy jsem měla nejdřív trochu obavy a ze začátku se mě nějak obzvlášť nezaujala. Dokonce jsem jí i spátky založila do knihovny a nějaký čas jsem ji nechala být, ale nakonec jsem neodolala a musela ji alespoň dočíst, ale to jsem ještě nevěděla, že se mi knížka zalíbí a že ji přečtu během pár dní. Knížka se mi moc líbí a musím prozradit, že dalši dva dily jsou taky pěkné a napínavé.



Porovnání se seriálem
Členové tajného kruhu ze seriálu
Stejně jako Upíří deníky se seriál s knížkou shoduje jen v pár případech a ostatní je úplně jinak nebo se to jen vzdáleně podobá např: v knize je 12 členů Tajného kruhu a v seriálu je jich pouze 6, a takhle bych mohla povídat do nekonečna. Ale musím uznat, že kniha i seriál je něčím specifická a doporučuji obojí. =)





Žádné komentáře:

Okomentovat