neděle 13. května 2012

Eragon 

Christopher Paolini

Kniha: Eragon
Autor: Christopher Paolini
Počet stran: 488
Nakladatelství: Fragment



Jeden chlapec… jeden drak… a svět plný dobrodružství.
Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě.
Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě – Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou… První díl trilogie Odkaz Dračích jezdců. 


Můj dojem
Vždy, když jdu do svého oblíbeného knihkupectví, tak narazím na tuto knihu, která zaujme už svým obalem. Musím se přiznat, že jsem ještě neměla možnost si tuto knihu přečíst, ale až budu mít čas tak mě od ní nikdo neodlepí!!! Četla jsem na ni hodně recenzí a všichni ji vychvalovali, tak se chci přesvědčit, jestli je to opravdu tak hezká kniha jak se o ní píše! Moje kamarádka ji přečetla, chválila ji a doporučila mi ji, tak jsem zvědavá a těším se na ni. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat