neděle 8. dubna 2012

Křídla 1. díl - Aprilynne Pikeová

Aprilynne Pikeová
                      Kniha: Křídla
                      Autor: Aprilynne Pikeová
                      Počet stran: 294
                      Nakladatelství: Fortuna

 

Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh – originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story – o dívce se jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá Laurel jde poprvé do školy, předtím ji učila mamka, snaží se přizpůsobit novému prostředí a nějak přežít školu a hlavně biologii. Brzy najde přítele Davida, který jí podá pomocnou ruku, seznámí ji se svými přáteli, pomůže jí s učením...... David se nemusí přemáhat, Laurel je krásná, jemná a milá dívka a vypadá jako víla..... Davida s Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt…

Můj dojem 

Tuto knížku jsem doslova hltala. V knihkupectví mě zaujala už svou obálkou a já jsem prostě neodolala a když jsem si přečetla úryvek z knížky, tak jsem ji prostě musela mít! Je hezky napsaná a nemůžu se dočkat, až budu číst 2.díl.... Knížku doporučuji všem!!! :D

1 komentář: