středa 25. července 2012

Michelle Zinková 

Kruh ohně



                Autor: Michelle Zinková 
                Nakladatelství: Euromedia 
                Počet stran: 368 stran 

Ukázka z textu

„Víš, nikdy to nebylo snadné.“
„Co nebylo snadné?“ ptám se, přestože mě to nezajímá. Opravdu ne. Jenom si přeji, aby už byla pryč.
Mám dojem, jako bych v jejím výrazu zahlédla náznak bolesti, ale to už se její tvář opět skrývá za závojem nepřátelství. „Vidět, jak tě všichni, s kým mluvíš, zbožňují. Vědět, že ti otec, James, dokonce i naše matka dávají přednost přede mnou. Je pro tebe tak těžké uvěřit, že se James možná smířil s tvým odchodem? Že mě hluboce a opravdově miluje? Že to možná tentokrát nejsi ty, koho nade vše zbožňuje?“

Zavrtím hlavou. „Vůbec nevím, o čem mluvíš, Alice. Od okamžiku našeho narození jsem byla v tvém stínu. Jamesova láska byla jednou z mála věcí, které skutečně patřily jenom mně.“ Slyším ve svém hlase zoufalství. Alice vždycky byla ta vyvolená.

           


Ohromující závěrečný díl „gotické“ fantasy trilogie z Ameriky 19. století.....Lia se vydává na nebezpečnou cestu za chybějícími stránkami Proroctví a pátrá po zbývajících klíčích, pomocí nichž by mohla zavřít Bránu, a zabránit tak příchodu Samaela na tento svět.
Sama to ale nezvládne. Podaří se jí přesvědčit sestru Alici, která stále více podléhá zlu, aby jí pomohla? Obřad musí být vykonán v den slunovratu a čas rychle utíká… 



Alice vyrazí ke dveřím. Vyjdu z místnosti a kráčím chodbou za ní. Položí ruku na kliku a obrátí se ke mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat